Praca w naszym Banku

Dołącz do nas i buduj z nami historię

Praca w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie zapewni Ci:

 

– stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
– przyjazne środowisko pracy,
– dobre warunki socjalne,
– Pracowniczy Program Emerytalny,
– Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Specjalista ds. Zgodności

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę

Nasze wymagania:

Wykształcenie:

  • wyższe ekonomiczne lub prawnicze;

Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

  • minimum 3 letnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej lub w sektorze finansowym, w obszarze: kontroli/audytu wewnętrznego, ryzyka braku zgodności lub innych ryzyk występujących w działalności Banku;

Cechy osobowe:

  • odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • samodzielność i niezależność w myśleniu i działaniu,
  • łatwość formułowania wniosków i ocen,
  • łatwość wypowiedzi w mowie i piśmie,
  • umiejętność współpracy, etyczność

Dodatkowe umiejętności i uprawnienia:

  • certyfikaty  z zakresu compliance i kontroli w Banku,
  • doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i analiz,
  • wiedza z zakresu regulacji sektorowych.

Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
  • Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku.
  • Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
    • śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
    • przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
    • dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp,
    • ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych.
  • Wykonywanie w ramach systemu kontroli wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS.
  • Sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej.
  • Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku, Rady Nadzorczej oraz Komitetu Audytu.
  • Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej.
Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew

w terminie do dnia 16 maja 2025 r.

Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Obowiązek informacyjny

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Oddziału Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Inspektor

    Rodzaj umowy:

    • Umowa o pracę

    Nasze wymagania:

    Wykształcenie:

    • wyższe – ekonomiczne/bankowość/rachunkowość (ukończone lub w trakcie nauki) lub średnie
      z doświadczeniem w pracy w Banku;

    Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

    • mile widziane uprawnienia kasjerskie,
    • zdolność analizowania dokumentacji finansowej,
    • obsługa komputera (MS Office),
    • umiejętność identyfikacji ryzyka,
    • zdolność do analitycznej oceny sytuacji,
    • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
    • prawo jazdy kategorii B,
    • podstawowa znajomość języka angielskiego

    Cechy osobowe:

    • zdolność łatwego nawiązywania kontaktu,
    • samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność,
    • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
    • umiejętność pracy zespołowej,
    • wysoka kultura osobista.

    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

    • pozyskiwanie nowych klientów,
    • aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla osób fizycznych,
    • opracowanie wniosków kredytowych (kompletowanie dokumentacji, ocena wniosku, przygotowanie aplikacji kredytowej, przygotowanie dokumentacji umowy kredytu i umów zabezpieczeń),
    • obsługa klienta w zakresie kasowym,
    • obsługa rachunków wraz z produktami towarzyszącymi (m.in. lokaty, bankowość elektroniczna, bankowość mobilna, karty płatnicze, karty kredytowe, i in.),
    • sprzedaż ubezpieczeń,
    • sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów Klienta.
    Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

    Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
    motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
    ul. Władysława Reymonta 18
    96-500 Sochaczew

    w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r.

    Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
    oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

    Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

    Obowiązek informacyjny

      Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Oddziału Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Inspektor ds. kredytów

      Rodzaj umowy:

      • Umowa o pracę

      Nasze wymagania:

      Wykształcenie:

      • wyższe – ekonomiczne/bankowość/rachunkowość (ukończone lub w trakcie nauki) lub średnie
        z doświadczenie w pracy w Banku na stanowisku związanym z udzielaniem kredytów;

      Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

      • zdolność analizowania dokumentacji finansowej,
      • obsługa komputera (MS Office),
      • umiejętność identyfikacji ryzyka,
      • zdolność do analitycznej oceny sytuacji,
      • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • podstawowa znajomość języka angielskiego;

      Cechy osobowe:

      • zdolność łatwego nawiązywania kontaktu,
      • samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność,
      • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
      • umiejętność pracy zespołowej,
      • wysoka kultura osobista.

      Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

      • pozyskiwanie nowych klientów,
      • aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla osób fizycznych ze szczególnym uwzględnieniem kredytów hipotecznych,
      • opracowanie wniosków kredytowych (kompletowanie dokumentacji, ocena wniosku, przygotowanie aplikacji kredytowej, przygotowanie dokumentacji umowy kredytu i umów zabezpieczeń),
      • obsługa rachunków wraz z produktami towarzyszącymi (m.in. lokaty, bankowość elektroniczna, bankowość mobilna, karty płatnicze, karty kredytowe, i in.),
      • sprzedaż ubezpieczeń,
      • sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów Klienta.
      Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

      Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
      motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

      Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
      ul. Władysława Reymonta 18
      96-500 Sochaczew

      w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r.

      Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
      oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

      Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

      Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

      Obowiązek informacyjny

        Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Inspektor ds. Bezpieczeństwa

        Rodzaj umowy:

        • Umowa o pracę

        Nasze wymagania:

        Wykształcenie:

        • o profilu informatycznym, bezpieczeństwa systemów IT, Cyberbezpieczeństwa i/lub Przeciwdziałania Cyberprzestępczości Finansowej.

        Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

        • minimum 2-3 letnie doświadczenie pracy w bankowości, kontrolingu informatycznym, ochronie danych osobowych, informatycznych zespołach projektowych, zespołach: bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwa, Anti-Fraud. Przynajmniej ogólna znajomość różnych obszarów działalności bankowej lub minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym, w obszarze bezpieczeństwa i/lub informatyki.
        • Mile widzialne pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych, audytora bezpieczeństwa informacji lub systemów informatycznych, pentestera.

        Cechy osobowe:

        • odpowiedzialność, zaangażowanie,
        • samodzielność i niezależność w myśleniu i działaniu,
        • łatwość formułowania wniosków i ocen,
        • łatwość wypowiedzi w mowie i w piśmie,
        • wytrwałość, ciekawość i pasja,
        • samodzielność, asertywność, dociekliwość umiejętność współpracy, etyczność.

        Dodatkowe umiejętności i uprawnienia:

        • doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i analiz,
        • wiedza z zakresu regulacji sektorowych,
        • mile widziane posiadanie certyfikatu/ów z zakresu Cyberbezpieczeństwa w tym m.in.: Security+, Tester penetracyjny GIAC (GPEN), Personel Bezpieczeństwa Systemów Informacyjnych (CISSP), Menedżer Bezpieczeństwa Informacji (CISM), Etyczny Haker (CEH), Współpracownik sieciowy Cisco (CCNA) etc.

        Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

        1. opracowywanie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych w zakresie ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem ICT w skali całego Banku;
        2. pełnienie funkcji kontroli (ryzyka), w tym wykonywanie obowiązku zarządzania ryzykiem związanym z ICT i jego nadzorowanie;
        3. nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w zakresie przetwarzania danych i informacji;
        4. podejmowanie działań, w tym przeprowadzanie analizy sytuacji, okoliczności i przyczyn ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, w przypadku stwierdzenia naruszenia albo innego zdarzenia związanego z danymi osobowymi, w tym dokonywanie zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu oraz zawiadamianie osoby, której dane dotyczą, o naruszeniu ochrony danych osobowych;
        5. uruchamianie właściwych procedur w reakcji na incydenty naruszenia bezpieczeństwa informacji, w tym incydenty operacyjne lub incydenty związane z bezpieczeństwem usług płatniczych oraz incydenty naruszenia ochrony danych osobowych;
        6. analizowanie sytuacji, okoliczności i przyczyn ewentualnych incydentów (w tym incydentów naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego/incydentów ICT) i przygotowanie propozycji odpowiednich działań naprawczych, wspieranie w prowadzeniu wewnętrznych postępowań wyjaśniających związanych z incydentami naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego/incydentów ICT;
        7. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej polegającej na aktywnym, niezależnym monitorowaniu realizacji czynności przypisanych w obszarze bezpieczeństwa informacji jednostkom organizacyjnym i odpowiedzialnym za obszar technologii informacyjnej – a także raportowanie o wynikach tego monitorowania do Zarządu oraz Rady Nadzorczej;
        8. weryfikowanie umów zawieranych przez Bank z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie wynikającym ze swoich zadań;
        9. analizowanie zewnętrznych dostawców usług ICT (podmiotów zewnętrznych), którym Bank ma zamiar powierzyć czynności (outsourcing), we współpracy z innymi jednostkami/komórkami organizacyjnymi oraz dokonywanie oceny podmiotów, którym Bank powierzył takie czynności, we współpracy z innymi komórkami/jednostkami organizacyjnymi;
        10. koordynowanie identyfikacji i oceny ryzyka ICT, w tym identyfikacji wszystkich źródeł ryzyka związanego z ICT oraz oceny cyberzagrożeń i podatności w obszarze ICT, mających znaczenie dla funkcji biznesowych, wspieranych przez ICT – zasobów informacyjnych i zasobów ICT;
        11. przeprowadzanie testów penetracyjnych w tym m.in. testów reakcji pracowników
          na symulowany cyberatak (testy socjotechniczne), wykorzystujące inżynierię społeczną;
        12. koordynacja sporządzania i wdrożenia planów postępowania z ryzykiem;
        13. opracowywanie analiz i raportów dla potrzeb Zarządu i Rady Nadzorczej w zakresie ryzyka naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego/ryzyka ICT, w tym także incydentów bezpieczeństwa;
        14. uczestniczenie w procesie rozwoju systemów informatycznych (systemów ICT) w tym projektów teleinformatycznych, tak, aby systemy te spełniały wymagania bezpieczeństwa i wymagania prawne;
        15. realizowanie zadań w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego;
        16. organizowanie i prowadzenie nadzoru nad poprawnością działania systemu ochrony przeciwpożarowej oraz prowadzeniem ewakuacji pracowników i klientów Banku;
        17. współdziałanie w planowaniu, organizacji i realizacji działań na wypadek sytuacji kryzysowych;
        18. udostępnianie informacji i dokumentacji Banku na żądanie policji, prokuratury, sądu, ABW, ŻW, CBA i innych instytucji powołanych do przeciwdziałania przestępstwom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
        19. współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa Banku, w tym z organami ścigania;
        20. realizowanie zadań w zakresie zarządzania ciągłością działania;
        21. koordynowanie realizacji procesu zarządzania ciągłością działania, w tym procesu planowania ciągłości działania, tzn. koordynacja: identyfikacji zagrożeń dla niezakłóconego działania Banku, oceny tych zagrożeń i identyfikacji procesów krytycznych (z uwzględnieniem krytycznych systemów informatycznych), identyfikacji kluczowych zasobów i usług niezbędnych do realizacji procesu krytycznego, ustalenia minimalnej akceptowalnej konfiguracji procesu, opracowanie Planu utrzymania ciągłości działania oraz planów awaryjnych;
        22. wspieranie jednostki / komórki organizacyjne Banku w zakresie wdrażania i utrzymania Systemu Zarządzania Ciągłością Działania.
        Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

        Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
        motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

        Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
        ul. Władysława Reymonta 18
        96-500 Sochaczew

        w terminie do dnia 01 maja 2025 r.

        Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
        oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

        Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

        Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

        Obowiązek informacyjny

          Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Inspektor ds. analiz kredytowych

          Rodzaj umowy:

          • Umowa o pracę

          Nasze wymagania:

          Wykształcenie:

          • wyższe na kierunku ekonomia/rachunkowość i finanse/ bankowość – ukończone lub w trakcie nauki

          Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

          • minimum 2 lata w bankowości;
          • doświadczenie na stanowisku analityka kredytowego;
          • praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego, osób prowadzących działalność rolniczą oraz  projektów inwestycyjnych;
          • praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej osób fizycznych ubiegających się o kredyt gotówkowy oraz o kredyt hipoteczny;
          • praktyczna wiedza z zakresu oceny prawnych form zabezpieczenia kredytów;
          • lub w przypadku studiowania na kierunkach określonych powyżej – bez doświadczenia;

          Cechy osobowe:

          • zdolność analizowania dokumentacji i wyciągania wniosków,
          • szybkie przyswajanie wiedzy,
          • dobra organizacja pracy,
          • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność,
          • komunikatywność  i umiejętność pracy w zespole;

          Dodatkowe umiejętności i uprawnienia:

          • dobra znajomość programów MS Office.    

          Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

          • analiza złożonej przez Klienta dokumentacji kredytowej pod względem  formalno-prawnym,
          • ocena sytuacji ekonomiczno – finansowej Klienta Instytucjonalnego (przedsiębiorcy, osoby prowadzącej działalność rolniczą, jednostki samorządu terytorialnego) oraz Klienta Indywidualnego,
          • ocena projektów inwestycyjnych,
          • ocena prawnych form zabezpieczeń kredytów,
          • ocena ryzyka kredytowego,
          • sporządzanie rekomendacji/decyzji kredytowej,
          • inne zadania związane z analizą transakcji kredytowych. 
          Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

          Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
          motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

          Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
          ul. Władysława Reymonta 18
          96-500 Sochaczew

          w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r.

          Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
          Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
          oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

          Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

          Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

          Obowiązek informacyjny

              Lokalizacja

              Ułatwienia dostępu