Klienci Banku Spółdzielczego w Sochaczewie mogą potwierdzać swoją
tożsamość online za pomocą usługi mojeID.
MojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z serwisu bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej ? Klientowi Banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, Klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną.
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
Regulamin wydawania środków identyfikacji elektronicznej i przekazywania informacji w ramach mojeID
Możliwości oferowane przez mojeID
- Potwierdzenie tożsamości
- W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
- Logowanie do istniejącego konta
- Autoryzacja operacji
Korzyści
- Łatwiejszy dostęp
- Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
- Bezpieczeństwo
- Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
- Użyteczność
- Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
- Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne
Zastosowanie
- Usługi publiczne
- Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
- Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
- e-Commerce – Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu); Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
- Energetyka – Rejestracja wniosku/formularza; Przedłużenie umowy; Dostęp do portalu klienta
- Medycyna – Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych; Zakup leków przez internet
- Media – Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo; Opłacanie abonamentu
- Ubezpieczenia – Sprzedaż polisy przez internet; Odnowienie polisy (Direct)