Praca w naszym Banku

Dołącz do nas i buduj z nami historię

Praca w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie zapewni Ci:

 

– stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
– przyjazne środowisko pracy,
– dobre warunki socjalne,
– Pracowniczy Program Emerytalny,
– Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika
do Oddziału Banku Spółdzielczego w Sochaczewie – POK w Lesznie – na stanowisko Inspektor

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę

Nasze wymagania:

Wykształcenie:

wyższe – ekonomiczne /bankowość/rachunkowość (ukończone lub w trakcie nauki),

Dodatkowe umiejętności, uprawnienia:
  • mile widziane uprawnienia kasjerskie,
  • znajomość finansów przedsiębiorstw,
  • zdolność analizowania dokumentacji finansowej,
  • obsługa komputera (MS Office),
  • umiejętność identyfikacji ryzyka,
  • zdolność do analitycznej oceny sytuacji,
  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego;
Cechy osobowe:
  • zdolność łatwego nawiązywania kontaktu,
  • samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • wysoka kultura osobista,

Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla przedsiębiorstw i rolników,
  • opracowanie wniosków kredytowych (kompletowanie dokumentacji, ocena wniosku, przygotowanie aplikacji kredytowej, przygotowanie dokumentacji umowy kredytu i umów zabezpieczeń),
  • obsługa klienta w zakresie kasowym,
  • obsługa rachunków wraz z produktami towarzyszącymi (m.in. lokaty, bankowość elektroniczna, bankowość mobilna, karty płatnicze, karty kredytowe, i in.),
  • sprzedaż ubezpieczeń,
  • sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów Klienta.

Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew
w terminie do dnia 7 lutego 2025 r.

Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Obowiązek informacyjny

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18 na stanowisko Specjalista w Stanowisku ds. Zgodności

    Rodzaj umowy:
    • Umowa o pracę
    Nasze wymagania:

    Wykształcenie:

    • Wyższe ekonomiczne lub prawnicze;

    Doświadczenie zawodowe:

    • minimum 5 letnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej lub  minimum  3 letnie doświadczenie w sektorze finansowym, w obszarze kontroli wewnętrznej, ryzyka braku zgodności lub w audycie wewnętrznym;

    Cechy osobowe:

    • uczciwość, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, odporność na stres;
    • umiejętność podejmowania decyzji i zarządzania zespołem;
    • konsekwencja w dążeniu do celu, orientacja na wynik;
    • samodzielność i dojrzałość biznesowa;
    • łatwość formułowania wniosków i ocen;
    • łatwość wypowiedzi w mowie i piśmie;
    • umiejętność współpracy, etyczność;

    Dodatkowe umiejętności i uprawnienia:

    • certyfikaty  z zakresu compliance i kontroli w Banku,
    • doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i analiz,
    • wiedza z zakresu regulacji sektorowych.  
    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
    1. Projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
    2. Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku.
    3. Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
      1. śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
      2. przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
      3. dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp.,
      4. ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych.
    4. Wykonywanie w ramach systemu kontroli wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS.
    5. Sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej.
    6. Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej.
    7. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej.
    Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre
    warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

    Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
    ul. Władysława Reymonta 18
    96-500 Sochaczew

    w terminie do dnia 31 stycznia 2025 r.

    Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

    Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

    Obowiązek informacyjny

        Lokalizacja